Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Dagen

Kategori: Allmänt

Ja, dagen har varit helt ok, skjutsade Aline till dagis vid 8, åkte hem och pluggade, gjorde klart de som jag skulle lämna in till skolan idag, sen la jag mig och sov en stund, och det var välbehövligt kan jag lova. Sen vakna jag och åkte till skolan, hade lektion mellan 14 å 15 så, sen hem och hämtade Aline, åkte och snodde två filmer av bror för får besök ikväll och vi ska se film så.
Får se om jag somnar, hehe
Imorron är de jobb som nalkas, gött!!
Onsdagens sysselsättning är också jobb! Sen helg och så blir de jobb hela nästa vecka!
Till på tisdag ska jag vara klar med ALLT i skolan också. hua mig va mkt jag har att göra.. men de blir skönt när de är klart!!
Super  :D

Nu ska jag mysa med Aline och sen diska.. hehe..

Puss Hej!
Kommentera inlägget här: