Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

öhh....

Kategori: Allmänt

det blev inge mer av Alines ögoninflammation, men nu har hon nå prickar ist, ska ringa VC nu när telefontiden börjar iaf, dom måste kolla så de inte är nått som smittar, kan ju inte skicka henne till dagis om de smittar.
Hon ska till sin pappa idag, usch jobbigt!
Måste komma på hur han ska kunna hämte henne utan att jag behöver se när hon blir hysterisk.. SUCK!!!

Va på morfars begravning igår, skönt att få den överstökad även fast de va skit jobbigt såklart, tur vi är stor släkt med bra sammanhållning! aline va super duktig i kyrkan och de är jag stolt över  :) Så tyst och snäll hela tiden även fast folk va så jätte lessna.

Aja, ikväll ska jag till min morbror och bada tunna och dricka öl!! GÖTT! Kommer nog många skulle jag tro.
imorron blir de nog ev mellsta :D Nån som ska dit??
Kommentera inlägget här: