Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Igår

Kategori: Allmänt

ja.. en sjukt lyckad kväll va de  =)
Ska lägga in bilder i bilddagboken om de nu blev nå som syns.. de va ju såklart slut på batteri i min kamera när jag kom til morbror, TYPISKT!! Gjorde ett försök att ta bilder med mobilen så vi får se.
Blev att bada tunna och dricka öl och basta.. så nice!!! Mina skor fick sig en rejäl dusch åxå så dom får jag nog kaste.. men ger tvättmaskinen en chans först, men skinn är ju ingen höjdare att tvätta.. men men...
Tack alla för en skojig å mysig kväll  :D

Ikväll blir de tacos å skitsnack med Sanne och Lena, Madde kanske kommer förbi åxå..
Kommer bli trevligt.
Nu ska jag dammsuga å sen fräscha till mig lite  :P
Kommentera inlägget här: