Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

gör ont

Kategori: Allmänt

de gör så ont i mig att Aline måste åka mot sin vilja  =( Hon har gråtit nästan varje dag över att hon inte vill till han. Och va säger man då? Att hon MÅSTE??! De här är inte skoj, imorron kommer hon grina när jag lämnar henne på dagis åxå, hur kan man vilja tvinga ett barn hem till sig när barnet inte vill? Mår Aline bra av det?
Uscha, de är jobbigt! Så fort vi åker bil så frågar hon om hon ska till pappa, och säger jag nej så blir hon gladare men drar samma vals varje gång om att hon inte vill.. Vad gör man? Någon som har nått tips?
De är inte skoj att tvinga sitt barn ju.. inte när hon mår dåligt av det och gråter så ofta över det  =(

Suck!

Å så har jag bihåleinflammation igen! Fick pencillin igår efter röntgen å undersökning med fiberoptik.. FYYY F****N va jag är trött på att vara sjuk nu, de här har ju hållt på sen slutet av oktober nu ju!! Men ville inte spola bihålorna igår för de är inget trevligt så fick pencillin och spolar själv 2 ggr per dag och så Nasonex.. Jag vill bli helt frisk nu..!!


Tänker på Morfar typ hela tiden åxå. Kan inte fatta att de är sant, får inte ihop det i mitt huvud  =(
Kommentera inlägget här: