Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

funderar

Kategori: Allmänt

ja, jag sitter och funderar på vad man ska ha för kläder på sig ikväll. Ska på Stora jörn och bugga till Black Jack med sis.
Skor är redan nästan bestämt iaf, har 2 par som går bra att dansa i så. Men vilka av dom två jag väljer vet jag ju inte. Skulle behöva lite hjälp med att välja hmm
kläder da, ja de finns mkt kläder i min garderob, kanske för mkt så de e därför jag inte kan välja, tycker inte jag har nånting när jag ska till och välja ju. Jag är ju aldrig ut på galej heller så de e svårt att bestämma sig..

Nyss varit ute med hästarna, OJOJ säger jag.. blir en riktig utmaning att ge sig på Tilda märkte jag ganska fort.
Får se hur länge till jag lever.. nej da, så illa är de nog inte hoppas jag..

Ska dammsuga nu och sen göra mat, sen blir de duschen och sen hem till Sis, Aline får nog skjuts till mormor å morfar sen så jag har en helt barnledig dag/natt  =)
GÖTT!

ska bli så skoj ikväll!

Älskar livet!
Kommentera inlägget här: