Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Borta

Kategori: Allmänt

ja.. jag är helt borta i skallen, mkt att tänka på, mkt att göra.. men jag tar mig sakta framåt.
Den mesta tiden nu har spenderats hemma hos mormor och morfar eftersom morfar är sjuk.
Mår illa av ordet CANCER, de gör verkligen ont i mig när man hör det.
Morfar blkev inlagd igår igen iaf, får se när han kommer hem om vi blir å vara där lika mkt igen. Vill ju verkligen vara med dom nu när de e så jobbigt.

Aja, Aline skulle ha med sig Ivar hem från dagis idag, men han hade visst blivit sjuk lilla sötisen.
Hon fick leka hemma hos John istället.
Hon har ju inte fått leka så mkt nu när vi varit hos mormor å morfar så de behövde hon, även fast paloma och olivia och liam å så har vart med där så är de ju inte samma sak när dom inte kunnar härja fritt  ;P
John hade förklarat för sin mamma iaf att man KAN faktiskt vara två pappor och en mamma, för de skulle ju bli så att John OCH Ivar skulle gifta sig samtidigt med Aline, dom e så söta, stackars lilla prinsessan kommer få de kämpigt  ;P
Dom är kära i Aline båda två och Aline är kär i dom, de e så himla gulligt och höra små barns kärleksförklaringar..

<3

Och själv gör jag en spännande resa i livet nu.. spännande, skrämmande, jobbig, rolig, sorgsen och rogivande ;)
Väldigt turbulent!! Men samtidigt rogivande!
Hur går allt detta ihop?! Så mkt olika känslor samtidigt, och känslor på sådant som inte ens inträffat.. hmm...

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: