Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Bolle

Kategori: Allmänt

ja, de blev inge Vansbro i lördags, så ist tackade jag ja till Sofia och följe med henne ut på Bolanche. Och tur var väl de, hade verkligen skit skoj!!
Sofia hade nog lika skoj som mig, hon såg ut att ha de iaf och de blev många skratt..
De som va lite tråkigt är att mitt näsben är typ trasigt nu, blå, svullen och jääävligt öm, kan inte ens ha mina glasögon på mig. Jag buggade med en kille som var full + att jag va full. Fylla+bugg=ingen bra kombination! Fick hans armbåge på min näsa så de small i hela huvet och svartnade för ögonen.
Usch!
Men utöver de så va kvällen super!
Dagen efter va inte lika skoj däremot, helt dö igår.
Och nu är de sol så måste gå ut...

Puss Hej

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-06-08 | 20:56:14

    Så går det när man är ute och härjar ;)



    Gratta lilla prinsessan i efterskott!Såg henne i tidningen.



    stor kram på er!

  • fia säger:
    2009-06-08 | 21:42:00
    Bloggadress: http://mormorsunge.blogspot.com

    hahahaha...stackars lilla näsa.. det var så kul. tack! I morgon som det var nationaldagen! hahaha

Kommentera inlägget här: