Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Tomt

Kategori: Allmänt

ja, min lägenhet känns så tom, känns tomt och ensamt på nå vis.. men vänjer väl mig snart skulle jag tro. Sover super bra iaf, helt sjukt.
Inatt drömde jag om sex. VÄLDIGT längesen de hände.. men men, de va ju med en pojke jag känner så de va ju skönt iaf.
aja, nog om de..
Dagen har bestått av Kaffe, skola, Alines gympa och strax ska jag sätte mig i soffan och se på en dokumentär om en flicka som föddes utan ansikte och sticka lite på ett par sockor, sen blir de nog en snabbis upp till Sanne åxå om jag inte blir för trött :)

Igår fick jag iaf ett UPPIGGANDE svar på lite saker.. Han sket i de blå skåpet ;)
Ni mina nära vänner vet va de handlar om.. hihi
*glad*

Ska nog hälsa på morfar på fredag iaf..  KRAM
Kommentera inlägget här: