Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Kreativ dag!

Kategori: Allmänt

ja.. va fruktansvärt seg med att ta mig upp idag, men kom upp iaf till sist och aline kom upp hon med, men rätt sent.
aja, vi käkade lite, sen blev de att bara semlor. När jag hade smält margarinet och hällt i mjölken  och de skulle värmas så de blev fingervarmt, då knackade Madde och Alfred på dörren, och jag babblade med henne ett tag och hörde hur de kokade över på spisen! TYPISKT mig!
men men, de löste sig iaf så de blev fina bullar. medans de svalnade så slängde jag ihop en kladdkaka, kan vara gott att mumsa på på bussen imorron kanske.
har även gjort tonfisksallad som vi ska ha med oss, bussen går ju 06.00 från borlänge så kommer inte bli nån frukost på morron då inte. blir till att äta smörgåsar på bussen som Sofia och Alva skulle ta med sig.

Allt klart inför resan imorron så ska sova snart så jag orkar upp.. ska ju plocka upp Sofia och Alva 06.30 typ.
Ska bli skoj med en liten resa iaf, men Sofia hade hört idag att de skulle bli storm :( kul att åka båt då da, NEJ!
men hoppas stormen håller sig till fastlandet då iaf.

Aja.. ha de göttans!
Kommentera inlägget här: