Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

inte bra..

Kategori: Allmänt

ännu ondare idag i nacken =(
men tror iaf att de är en rejäl sträckning.
igår blev de film mys med Tina, popcorn och läsk
de va trevligt de. ska strax åka till min kusin där resten av kussanrna med barn befinner sig  =)
Sen kommer Aline åxå..
hon hinner in en snabbis å sen ska vi hem för de kommer besök och vi ska laga tacos å ha lite mys  ;)
tråkigt att hennes idiot till pappa inte kan fatta nått och visa hänsyn till saker och ting.. men de kommer han få äta upp, för kan inte han kompromissa så kan inte jag heller de :)

De blir en tur till Falun imorron hoppas jag och hälsa på morfar.. de e jobbigt när han e så dålig och de går nog bara åt ett håll verkar de som  =( men jag hoppas ju att de vänder såklart ändå.

Nu ska jag försöka dammsuga här.. de behövs ju även fast jag har ont.
Puss Hej!
Kommentera inlägget här: