Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Fullt ös!

Kategori: Allmänt

aline följde med en kompis, Ivar, hem efter dagis idag, å när jag hämtade henne så hade hon feber :(
men de hade visst varit full fart där iaf, och dagis före de så hon somnade när vi kom hem, 17.30 typ..
Hopps de inte blir nå mer av de där för vi ska ju på kryssning på lördag.

hur har min dag sett ut da? först skolan, skulle plocka upp en tjej på vägen dit, men hon hade hoppt på bussen ist så de va tomt vid busshållsplatsen där jag skulle hämta henne. :P
så åkte till skolan, i Borlänge, och sen när jag skulle till skolan i Mockfjärd så rinde jag upp Madde för hon hade ringt, och hon tala om att de va inställt på datan så jag ringde Sofia och åkte dit ist och snackade massa skit  :P

haha, vi drack kaffe och sen hade vi skyttetrafik till toaletterna för de rinner ju rakt igenom för båda med kaffe, man kan ju kissa massor av de.
snackade ihop oss lite om kommande kryssningen, och sen blev de lite youtube.
och hon skulle även visa nått annat som hon sett på nån sida, vet inte va hion skulle visa för de blev lite fel och vi kom av oss, men de va ett MÅSTE att se tydligen.  Hur som helst så skrev hon in adressen www.redtube.com (som hon hade för sig att de va) men jag höll på och dö av skratt och Sofia med.. de va visst inte den adressen, HAHA kolla själva va de e för nå på adressen hon skrev in så kanske ni fattar varför de va så skoj, ett MÅSTE att se som hon uttryckte de  :P

aja, nu ska jag iaf göra ett sista ryck med pluggandet för idag innan de blir dax att sova, ska även äta nått känner jag för magen e hungrig..

Puss å Natti Natti!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-02-05 | 20:49:09
    Bloggadress: http://ivaron.blogspot.com

    Men stackars liten, inte konstigt att hon var lite hängig då. Hoppas hon kryar på sig lillan till kryssningen.

    Häsla henne från Ivar att hon ska krya på sig så hon kan komma och leka igen, men då skickar vi iväg bråkiga lillebror :-)



    kram

  • Malin säger:
    2009-02-05 | 20:51:49
    Bloggadress: http://ivaron.blogspot.com

    Men, skrev ett inlägg nyss, men det verkar bara ha försvunnit ut i tomma intet.. skumt

    Ja ja, säger väl igen då!

    Hoppas lilla gumman kryar på sig till kryssningen, det kanske inte var så konstigt att hon var lite hängig idag då. Skruttan!

    Ivar hälsar att hon ska krya på sig så hon kan komma och leka igen, men då skickar vi bort bråkiga lillebror.



    kram

Kommentera inlägget här: