Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Kommande helgen

Kategori: Allmänt

ja imorron efer jobbet bär de av till borlänge för att grilla hos Therese och Mattis.. Anna kommer åxå, ska bli så kul å se dom igen!!
och lördag blir de kräftor hos Mia och Micke, gött gött!!! Aline älskar kräftor, vilket är en nackdel för då hinner jag ju inte skala nå till mig själv  :P haha
sen söndag da.. ja då ska jag kanske träffa Marcus..
om jag har barnvakt vill säga..

idag har jag och aline gjort Semlor.. fel tid men ack så gott!!

den 4e september bär de av till Sthlm med Sis, kusin Mia och Sofia.. fy 17 va skoj vi kommer ha då brudar!!!
Först "modellbilder" och sen Grönan.. och Sis längtar nog mest av oss alla eftersom de e Håkan Hellström på scen där  :)

Härligt!!!

mumms <-- Min semla

Och för den som vill se mer bilder från min vardag, kolla min BILDDAGBOK  <-- Klicka på länken och sök på sofiAline så kommer du till min sida  =)
Kommentera inlägget här: