Snook

om mig och mitt snurriga liv med barn, ADHD, EDS, hjärtfel, ångest, crohns, psoriasis....

Gnäll

Kategori: Allmänt

ja.. de blir lite gnäll nu.. jag är så förbannat less på en viss idiot..
men jag biter ihop för Alines skull, men frågan är ju hur mkt man ska behöva ta.. ska bara jag vara den som följer de som är sagt? bara jag som ska ställa upp?
nej.. de finns gränser..
och ska lämna in ett papper till dagis på måndag så då blir de bättre och då går de inte att ändra nånting mer..
på måndag kommer min lilla solstråle hem iaf och livar upp den nu tomma lägenheten..
Saknar henne varje minut hon är ifrån mig..

igår va Camilla hit på kvällen, är de är så himla roligt att träffa henne!! Hon kom med en jätte fin ros och ett guligt kort, blev hur glad som helst..
Hon är underbar att ha som vän!!
Jag är så glad över de vänner jag har, alla är helt underbara!!

Nästa helg ska jag och Aline hem till Mia och Micke och käka kräftor.. *mumms*
de är så mysigt ute i Djura hos dom, både jag och Aline trivs i deras sällskap.
och vi kommer nog ev sova kvar där då åxå för då kan man ju dricka nå gott till kräftorna  =)

ikväll blir de krogen med min underbara Fia.. faan så skoj vi ska ha!!!
Nu ska jag peta i mig lite mat och sen förbereda mig inför kvällens bravader..

Skepp å hoj!!
Rosen från Camilla <-- Rosen från Camilla
Kommentera inlägget här: